Tuesday, December 27, 2011

Ikrar yang terlanggar :P

Hello dunia !

Okay tak payah nak terkejut sangat sampai nak baling aku telur , tepung dan kemudian tabur dengan serbuk roti dan akhirnya celup aku dalam minyak panas . Fine , sorry terlanggar ikrar hahah . Tapi actually aku on laptop ni ada sebab okay . Then , lepas buat sebab tu aku online lah kejap , kejappp jeeeee :P . Betul i promiseee heee :) 

Mendung saja cuaca petang ni ombak kat laut tu pun kuat giler wooo sampai masuk berita okay semalam . Habis jalan raya sume retak dek penangan laut yang tengah mengganas . Well , pernah dengar tak pepatah "kalau tak berani jangan berumah di tepi pantai "  . Kalau tak pernah dengar mesti kau tidur kan waktu kelas BM kat sekolah dulu . Dah , tak payah nak frust sangat dah dapat A1 pun kan SPM . 

Tak sabar rasanya nak tunggu 10/1/12 . Tapi nak sampai ke tarikh tu cuak la seyhhh . Pleezzzz friends , doakan aku okay semoga aku dapat jawab semua soalan final dengan lancar dan jayanya . Mata memang dah macam zombi la kan sebab waktu tidur perlu dipendekkan dan waktu mentelaah perlu dipanjang sepanjang yang mungkin . Takpe kau buat ilekk je balik rumah nanti tidur puas-puas , enjoy banyak-banyak , nyanyi bingit bingit berangan kuat-kuat :P

Okay rasanya masa dah mencemburui aku dan semua buku-buku dah memanggil manggil nak suruh aku hadap dia , hari pun makin lama makin nak jauhkan diri dan nak dekat kan aku dengan tarikh exam . Owh , kelazzzz kau Maria heeee . Terima kasih kerana memudarkan menggembirakan hari-hari saya :)

Okay takut tak sempat nak online nanti yelah kang i online lagi u all marah la kan siap nak goreng i bagai so wish u all Happy New Year . Semoga azam tahun lepas dah dapat dikotakan dan semoga tahun yang mendatang lebih baik dari tahun tahun yang sebelumnya . InsyaALLAH Amin :)

wOOt3 ---> 10hb i tgk kalau takde siap u =;=



No comments: