Saturday, December 24, 2011

Ikrar akhir tahun :P

Selamat senja kalian ,


Pada yang sedang / masih / tengah duk menghadap laptop / pc / notebook silalah tinggalkan harta kamu tu dan bagi prority pada benda yang lagi penting . Please ea ini arahan bukan main2 ! Ceitt ! sorry okay jangan terasa sebenarnya ayat di atas aku tujukan untuk diri sendiri . Kemonnn Ina gunakan lah study leave kau dengan bijaksana . Lagi 10 hari nak start final exam kau boleh duduk menghadap benda yang tak berfaedah ni . Boleh ke dengan menghadap benda ni kau dapat DEAN LIST ? Jawabbb !!! 
Ha ! Amekaww kan dah kene marah . Bagus2 marah je lagi budak Ina ni . Nakal sangat :P


Azlinaharon : Okay fine , i admit i salah . memang i harus WAJIB meghadap buku untuk dapatkan DL . I pun tatau lah kenapa i jumpa u disaat-saat nak dekat final ni . Mungkin dah jodoh kot . Tangan nak pegang pen , mata nak hadap buku tapiiiii TERpegang keypad TERhadap laptop pulak . Bukan salah i . Eh2 silap2 memang salah i -_- . I memey dah berazam nok ngaji molek2 nok naikkan pointer bagai . * Apesal teroyak kelate pulop :)  


Nah amek ni ikrar aku ! * sekejap i sekejap aku . Tak kesah la janji maksud dia sama wekkk :P


Okay dengan ini saya (nama sebenar dirahsiakan) berjanji untuk tidak membuka laptop saya ini hatta menyentuhnya pun dan juga tidak sesekali cuba meng"online"kan diri ini bermula pada esok hari 25 December 2011 sehingga 10 January 2012 dengan bersaksikan broadband yang semakin lembap sebab dah sebulan tak bayar  , tunai . Sah sah ? * Tatau tatau heeeee (:










Buku bertimbun silalah baca ye . Jangan malas2 . U can do it azlinaharon :)






wOOt3 ---> U doakan i boleh jawab aw final exam nnti . Tak sempat nak cakap semalam . Lepas ni kte dah tak jumpe lagi T.T Take care



No comments: