Friday, December 23, 2011

Satu petang yang indah

Salam , 

Cuaca hari ni agak suram sebab hujan ibarat suramnya hati aku saat ni . Well , biasalah akhir tahun memang semua orang sedia maklum yang keadaan cuaca agak tidak menentu . Siapa yang duduk dekat kawasan especially tepi pantai , laut dan seangkatan dengannya memang cuak sebab angin + hujan kuat wooo . Aku dapat jugak rasa pengalaman duduk dekat dengan kawasan pantai . Itulah time belajar nielah dapat merasa duduk dekat tempat orang . Hari2 nak pergi kelas mesti lalu laut , dah tu kalau tension nak2 lepas quiz , test and presentation yang berderet macam gerabak kerata api mesti aku akan lepak depan laut sambil tengok ombak yang bergelora sambil ambil angin untung lagi pergi beli kopok lekor ke , pisang goreng ke ape2 jelah yang cocok2 tu makan sambil ngadap laut untuk tenangkan hati . Untungkan dapat tempat belajar macam ni. :) Please jangan jealous ngn aku :D 






Alhamdulillah segalanya dah selamat , now , just tinggal struggle untuk final yang bakal tiba 12 hari lagi . Wish me luck friends and doakan semoga aku dapat jawab semua soalan final exam dengan lancar dan jayanya . Amin . 

Okay , before i end my presentation eh silap2 nielah banyak sangat kene present sem nie kan dah tersasul sasul :p  Ha ! before aku mengundur diri dengarlah lagu sentimental nie skit . 

Click to play ! Song : Penantian by Kertas Band



wOOt2 ---> Lagu nie i dedicate untuk u .Hope u pun ingat kat i jugak (:

No comments: