Friday, October 14, 2011

Tentang hati


Simple matter would become a worsted when we don’t know how to handle it. So, please do not make trouble, trouble u. Huh ! mukadimah yang agak berkias. Yes ! I am not a person that straight to the point but under a certain condition I’ve to do it. Penatkan kalau kita asyik makan hati aje sign~ :(

Okay, please straight to the point Ina yang kau sekarang tengah makan hati dengan seseorang. Oh, tak sukanya perasaan macam nie. Penatkan kalau kita asyik makan hati kalau berterus terang nanti takut makin jadi teruk pulak, then kalau aku diam makin kenyang la aku selalu makan hati. Kalau kita cakap dia boleh terima takpe. Yup memang semua manusia tak perfect and aku pun bukannya baik sangat pun tapi rasanya aku sedar bila aku dah sakitkan atau dah kecilkan hati orang. Kalau kita baik macam mana pun tapi selalu sakitkan hati orang dosa okay. Alamak kan dah termembebel lebih-lebih.

Oh, sorry la aku tertulis ini semua sebab dah takde tempat lain yang boleh aku luahkan. Even though aku pun pernah sakitkan hati kau tapi tu semua aku buat sebab rasa sakit yang kau bagi kat aku. Tapi aku cepat panas dan cepat sejuk. Hope apa yang ditulis ini tidak akan memberi kesan yang negatif kepada persahabatan kita sebab aku hanya menggunakan tempat ini sebagai tempat untuk meluahkan apa yang aku rasa. Masih perlu bersopan dalam mengeluarkan ayat untuk tidak menggunakan bahasa-bahasa yang kasar ^_*. Jadi harap kita sama-sama dapat berubah menjadi yang lebih baik. Saya sayang semua kawan-kawan saya.


Friend forever

Sincerely,
Azlina Haron

No comments: